게임콘텐츠 저작권기술의 미래를 여는
게임콘텐츠 저작권기술 글로벌 연구실 GCT lab
저작권 디지털 시스템 기술확산과
전문 글로벌 인재 양성을 통해
게임콘텐츠 저작권 기술 산업 활성화에 기여합니다.
논문구분 | 게재학술지명 | 저자 | 게재정보 | Impact Factor | ISSN | 게재일자 |
---|---|---|---|---|---|---|
Journal | TEHNICKI VJESNIK-TECHNICAL GAZETTE | Ashiquzzaman, A. K. M.; Lee, Hyunmin; Um, Tai-Won; Kim, Kwangki; Kim, Hye-Young; Kim, Jinsul | Deep Learning-Guided Production Quality Estimation for Virtual Environment-Based Application | 0.783 | 1330-3651 | 2020-12-01 |
Journal | APPLIED SCIENCES-BASEL | Ashiquzzaman, Akm; Lee, Hyunmin; Kim, Kwangki; Kim, Hye-Young; Park, Jaehyung; Kim, Jinsul | Compact Spatial Pyramid Pooling Deep Convolutional Neural Network Based Hand Gestures Decoder | 2.679 | 2076-3417 | 2020-11-26 |
Journal | COMPUTER SCIENCE AND INFORMATION SYSTEMS | Kim, Hye-Young; Kim, Jinsul | A Load Balancing Scheme for Gaming Server applying Reinforcement Learning in IoT | 1.167 | 1820-0214 | 2020-11-03 |
Journal | APPLIED SCIENCES-BASEL | Park, Nohpill; Kancharla, Abhilash; Kim, Hye-Young | A Real-Time Chain and Variable Bulk Arrival and Variable Bulk Service (VBAVBS) Model with λF | 2.679 | 2076-3417 | 2020-07-06 |
Journal | CLUSTER COMPUTING-THE JOURNAL OF NETWORKS SOFTWARE TOOLS AND APPLICATIONS | Kim, Hye-Young; Kim, Kuinam J. | Optimized state update for mobile games in cloud networks | 3.458 | 1386-7857 | 2019-09-30 |
논문구분 | 게재학술지명 | 저자 | 게재정보 | Impact Factor | ISSN | 게재일자 |
---|---|---|---|---|---|---|
Conference paper | 13th International Workshop on Computer Science and Engineering, WCSE 2023 | Kim H.-Y. | Implementation of an Efficient Multi-Signature Scheme for Copyright Protection on Ethereum | 0 | 978-981187950-0 | 2023-06-16 |
Article | IEIE Transactions on Smart Processing and Computing | Na J.; Kim H.-Y.; Park N.; Seo B. | Comparative Analysis of Schnorr Digital Signature and ECDSA for Efficiency using Private Ethereum Network | 4 | 2287-5255 | 2022-12-01 |
Conference paper | International Conference on ICT Convergence | Kim J.; Kim H.; Choi W.; Song M.; Lee S. | Automatic VLAN Control Framework for a Small Network | 0 | 2162-1233 | 2022-10-19 |
Conference paper | Proceedings - 2021 International Conference on Computational Science and Computational Intelligence, CSCI 2021 | Kim H.-Y.; Lee J.-H. | A load balancing scheme based on deep learning in blockchain network | 2 | 978-166545841-2 | 2021-12-15 |
Conference paper | BSCI 2021 - Proceedings of the 3rd ACM International Symposium on Blockchain and Secure Critical Infrastructure, co-located with ASIA CCS 2021 | Kancharla A.; Seol J.; Kim H.-Y.; Park N. | Distributed Decentralized Chain (DDC) and k-Queue Variable Bulk Arrival and Static Bulk Service Model | 1 | 978-145038400-1 | 2021-05-24 |
논문구분 | 게재학술지명 | 저자 | 게재정보 | Impact Factor | ISSN | 게재일자 |
---|---|---|---|---|---|---|
논문지 | 한국게임학회 논문지 | 배성길;김혜영 | 연산서버를 적용한 MMORPG 게임서버에 관한 연구 | 0.13 | 1598-4540 | 2013-04-01 |
논문지 | 디지털콘텐츠학회논문지 | 안현수;김혜영 | 분할 차영상을 이용한 전시 자동 스크린세이버 구현 기법 | 0 | 1598-2009 | 2013-09-01 |
논문지 | 한국게임학회 논문지 | 최종관;김혜영;우원식 | MMORPG 서버를 위한 게임 사용자 중심의 부하 분산 기법에 관한 연구 | 0.64 | 1598-4540 | 2012-06-01 |
논문지 | 한국인터넷방송통신학회 논문지 | 김혜영 | 온라인 게임에서의 하이브리드기법을 적용한 동기화 기법 | 0.45 | 2289-0238 | 2011-04-01 |
논문지 | 한국게임학회 논문지 | 김혜영;임영종 | 실시간 전략 시뮬레이션 게임에서의 효율적인 동기화 기법 | 0.61 | 1598-4540 | 2010-06-01 |
논문구분 | 게재학술지명 | 저자 | 게재정보 | Impact Factor | ISSN | 게재일자 |
---|---|---|---|---|---|---|
등록된 게시물이 없습니다. |
논문구분 | 게재학술지명 | 저자 | 게재정보 | Impact Factor | ISSN | 게재일자 |
---|---|---|---|---|---|---|
등록된 게시물이 없습니다. |